שלום, הגשתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בגין צלם אירועים אשר לא עמד בחוזה אשר עליו חתמנו. כאשר אותו צלם קיבל לידו את כתב התביעה שלח לי הודעת סמס שהוא בפשיטת רגל. האם יש טעם להמשך הליך התביעה בבית המשפט? ומה בית המשפט יכול לפסוק במצב זה? תודה
אור שלום,
יש לבחון האם אכן האדם מצוי בהליכי פשיטת רגל, ובמידה וכן ההליכים כנגדו מעוכבים ויש לפעול להגשת תביעת חוב לתיק פשיטת הרגל שלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים רבים האם את בפשיטת רגל או בחדלות פירעון? האם נקבעה תוכנית פירעון? מתי הצפי לסיום ההליך? בברכה רגב אלקיים, עו"ד ...
המשך תשובה