אני בהליך פש"ר מ2011. יש לי חוב פיגורים של 11000 ש"ח. נאמר לי שעלי לשלם עוד 25000 כדי להגיש בקשת הפטר. נראה לי לא הגיוני מה גם שאין לי את הסכומים האלה. מה עלי לעשות? תודה
גיליה שלום,
דרך המלך להצעת בקשה להפטר היא קודם כל סילוק של חוב הפיגורים בתיק על מנת ליישר קו עם ההליך, עם זאת ניתן להגיש בקשת הפטר חרף חוב הפיגורים אך הדבר נתון לשיקול דעת בית המשפט ובעל התפקיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לא ברור מה הנימוק לסירוב הקרן לשחרר לך כספים. ככל וטענת הקרן כי הכספים מעוקלים לטובת קופת הנשיה, עליך להעביר אישור נאמן / ממונה ו/או החלטת בית משפט לפיה העיקול הוסר ותהא זכאי לקבל את הכס...
המשך תשובה