שלום, האם אני יכול לתבוע את המעסיק שלי בבית הדין לעבודה, תוך כדי שאני מצוי בהליך פשיטת רגל? צריך להודיע למישהו? במידה ואזכה לאן ילך הכסף?
אלי שלום,
עובד שמצוי בהליכי פשיטת רגל ומעוניין להגיש תביעה עליו לקבל את אישור של בית המשפט מראש בטרם הגשת התביעה. ככל והתביעה תתקבל הרי שסביר להניח כי מחלק מהכספים יופנו לטובת קופת פשיטת הרגל.ו בהתאם להסכמות עם בעל התפקיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הנאמן ובית המשפט עשויים להיעתר לבקשת חייב / יחיד ליציאה מהארץ בתקופת חדל"פ בדרך כלל בשל צרכים רפואיים או צרכי עבודה וכיו"ב. הנאמן ידרוש בדרך כלל אישור כי צד ג` (כדוגמת המעסיק או בני משפח...
המשך תשובה