שלום אני כבר בהליך ארבע וחצי שנים, ובשעה טובה קיבלתי אישור מביהמ"ש למתן הפטר בתוכנית פרעון, שאפקיד לקופה XXX כסף, המנהל המיוחד אמר לי שאפקיד לו בחשבון הנאמנות שלו את הכסף, אני הפקדתי מיד לכנ"ר ולא לחשבונו, 1. תוך כמה זמן זה מעודכן בכנ"ר שהפקדתי ? 2. האם המנהל המיוחד יכול לעכב לי את ההפטר ? 3. אחרי קבלת ההפטר לפש"ר תוך כמה זמן ירד ההגבלה לצאת מהארץ ? תודה רבה.
רוני שלום,
לאחר שהמנהל המיוחד יראה בכנ"ר כי הכספים הופקדו לתיק הרלוונטי יכול הוא להגיש פסיקתא לחתימה.
לאחר קבלת צו הפטר חלוט מזכירות בית המשפט אמורה לבטל את צו עיכוב היציאה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה