היי אני בהליך של פשיטת רגל ממש לקראת סיום בחודש הבא כבר יש דיון להפטר לגבי צוי תשלומים ספרתי כבר 18 תשלומים האם עליי לשלם גם החודש (חודש ינואר) למרות ששילמתי כבר 18 תשלומים??הכוונה שבסוף יהיה לי 19 חודשים של תשלום צו ...
הדר שלום,
כל עוד אין החלטה אחרת הפוטרת מתשלום יש לשלם את התשלום החודשי לבטח כל עוד טרם התקיים דיון בתיק. יש להביא לידיעת בית המשפט את גובה התשלומים ששולמו ולהציג את התשלום האחרון ששולם בתיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה