שלום, אזרח ישראלי יצר חובות בארץ, נפתחו תיקי הוצל"פ בעניין. לימים עבר להתגורר בחו"ל, ונמצא שם כבר שנים. כיום מעוניין לחזור לארץ (אפילו רק לביקור) אך חושש מצווי הבאה או עיכוב יציאה מהארץ. כמו כן מעוניין להסדיר את חובותיו בארץ. האם יש דרך להגיש פשיטת רגל לאותו אדם ושהוא ישאר בחו"ל? האם הוא חייב להגיע לארץ כדי להופיע לדיונים? האם זה אפשרי בכלל? מהי הדרך.? תודה על המענה.
יוסף שלום,
במקרים מסוימים ניתן לנהל הליך פשיטת רגל מחו"ל עם זאת קיימת חובה להתייצב לחקירות ולדיונים ולהמציא מסמכים נדרשים ויש להצביע על הכדאיות לנושים בעניין זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נופר שלום בשאלתך חסרים פרטים ובכל מקרה יש לבדוק את נוסח ההחלטה / הפטר המדוייק. ככלל,עם קבלת הפטר, התנהלותך הנה רגילה בכפוף לתנאים - אם נקבעו (כדוג` אפשרות ליציאה מהארץ וכו). לעניין קרן ההשתלמות...
המשך תשובה