יש לי חוב של 150 אלף.יש כבר בקופה 70 אלף. המנהל המיוחד דורש שאשלם הכל. אני שואל.,אם אני אמור לשלם הכל אז מה הרעיון של פשיטת רגל?
ליאור שלום
ראישת יש לזכור כי לא כל היקף חובות מצדיק פנייה לפשיטת רגל,וכן גם בהליכי פשיטת רגל יש מקרים בהם משולם 10% דיבידנד לנושים.
שנית יש לבחון את נתוני החייב ויכולת התשכרותו, גילו וכו' לעומת מצבת החובות ובמידה וקיימת היתכנות לסילוק מלוא החובות הרי שעניין תשלום מלוא החובות הינו תלוי נסיבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה