שלום רב לאחר קבלת הפטר מיידי -ברפורמה ישנו חוב של תשלום גמלת נכות ביתר ! לא מזונות לא מה נדרש לעשות מול המלל למחיקת החוב מול ההוצלפ כבר נסגרו כל התיקים כבר תודה
משה שלום,
יש לבחון האם המוסד לביטוח לאומי הגיש תביעת חוב בגין רכיב חוב זה שעל פניו הינו בר הפטר (כמובן שיש לבחון את רכיבי החוב) ולכן יש לבחון עניין זה מול בעל התפקיד לצורך בחינת החלת ההפטר על רכיב זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה