אני בפשיטת רגל ו לא יכול לקבל פיצויים בגלל כונס נכסים . מה אפשר לעשות כדי לקבל פיצויים שלי? תודה רבה
מג'ד שלום,
לא ברור משאלתך האם מדובר בפיצויי פיטורין או שמא בפיצויים בגין הליכי נזיקין- ככל ומדובר בפיצויי פיטורין הרי שעל פניו כספים אלו אמורים להיות משויכים לתיק פשיטת הרגל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הנאמן ובית המשפט עשויים להיעתר לבקשת חייב / יחיד ליציאה מהארץ בתקופת חדל"פ בדרך כלל בשל צרכים רפואיים או צרכי עבודה וכיו"ב. הנאמן ידרוש בדרך כלל אישור כי צד ג` (כדוגמת המעסיק או בני משפח...
המשך תשובה