הייתי בפשיטת רגל, קבלתי צו היפטר בתנאי לשלם 18000 ש״ח בתשלומים חודשיים ל36 תשלום, כלומר 500 ש״ח בחודש. אני בן 67 מקבל קצבת אזרח ותיק, עד לפני שנתיים קבלתי נכות שבוטלהץ סובל ממחלות וגם אשתי שבחיים לא עבדה. כעת ביטלו את צו הכינוס כי לא יכולתי לעמוד בתשלומים. מה ניתן לעשות???
יוסף שלום,
יש לבחון האם קיים שינוי נסיבות בגינו לא עמדת בתכנית הפירעון, כמו גם את האפשרות לפריסת התכנית מחדש והכל בהתאם לנסיבות העניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה