היי אני כבר שנה לאחר סיום התהליך וקבלת הפטר. מקבלת משכורת טובה, מתנהלת נכון בבנק ועדיין מתייחסים אליי כמו ללקוח מוגבל בבנקים, לא נותנים לי אשראי וכדומה... מה אוכל לעשות בנידון?
טניה שלום,
הרישום על היותך בפשיטת רגל נותר בחברות שמספקות מידע לגופים פיננסים במשך מספר שנים. רצוי במשך זמן זה ליצוק רקורד חיובי אצל הבנק .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מוטב כי תפני לפורום בנקאות לקבל תשובה ממוסמכת בעיקרון, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספריהם כרישום הסטורי. בעניין קבלת הלוואות, זה נתון לשיקול ...
המשך תשובה