לאחר מכירת דירה ומילוי כל התנאים בפשיטת רגל המנהל המיוחד כתב בדוח מאשר הפטר חלוט לחייב אבל השופטת כתבה בהחלטה נדון בהפטר וראוי לקבוע דיון מה עלי לעשות להגיש בקשה או להמתין
עמי שלום,
עולה משאלתך כי נתמלאו התנאים להפטר החלוט אולם בית המשפט ביקש לקבוע דיון ויש להמתין למועד הדיון שייקבע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרים מסוימים, לאתחל את הספירה של 3...
המשך תשובה