שלום, אני שכיר ונמצא בהפטר מותנה נקבע לי סכום לתשלום. לאחר ההכרזה של הפטר מותנה גיליתי שמגיע לי החזרי מס בגין תושב קו עימות בקשתי ממס הכנסה שיפקידו לי את הכסף לתכנית הפרעון. הגשתי בקשה לשופטת והנאמן בתגובתו מבקש שהכסף יוקנה לקופה ולא לתכנית הפרעון השופטת ביקשה את תגובתי. מבקש עצה איך אני יכול להגיב נכון. תעזור לי בבקשה בתשובה זה דחוף
אמנון שלום,
כככל החזרי מס שייכים לקופת הכינוס, עם זאת ניתן לטעון לאינטרס ההסתמכות, ומהות ההחזר (בגין תושב קו עימות ולא בגין תשלום מס ביתר).
ניתן לנסות להגיע להבנות בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות לסיוע המשפטי ולבקש החלפת ייצוג ולנמק את הסיבות לכך אתה יכול גם לשכור שירותי עו"ד פרטי לבחירתך, אולם זה כמובן יהיה כרוך בעלויות בברכה רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה