שלום רב, לפני 5 שנים היינו בפשיטת רגל, אבל נכון לעכשיו יש לנו בי די אי שלילי, אני רוצה לדעת מה אפשר לעשות כדי לסגור את התיק הזה.
מרסלו שלום,
הרישום בבי די אי ככלל הינו מספר שנים לאחר צו ההפטר, ועל כן יש לבחון את המועד החל מצו ההפטר החלוט ולפנות לעדכן את בי די אי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככלל, בנק מחויב לאפשר פתיחת חשבון בנק ליחיד בחדל"פ (חשבון ללא אשראי וכן חשבון מוגבל בהתאם לקבוע בחוק), למעט במקרים חריגים (כדוגמת חשש להלבנת הון בחשבון ו/או פעילות לא חוקית בחשבון, וכן במק...
המשך תשובה