מה קורה לתנאים סוציאליים (הבראה/קרן השתלמות/ פנסיה/קופ"ג ) אם אני בפש"ר והתחלתי לעבוד במשרה מלאה ? יש עליהם הגבלות מסוימות ?
דורי שלום,
הפרשות חובה שעל המעסיק לבצע לפנסיה הינם ככלל מוגנות בהליך פש"ר. אשר לקרן השתלמות היא כלל מוקנית לקופה ועל כן יש לבחון את כדאיות ההפרשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב האם ניסית להגדיל את הלוואת המשכנתא לטובת תשלום חובות? בעיקרון, הנאמן ינסה למקסם את ההכנסות / תשלומים / זכויות היחיד / חייב לטובת הנושים. במידת הצורך הוא יפעל למימוש זכויותיך גם בדירה. ...
המשך תשובה