כנושה בהליך פעיל, אני עוקב אחרי החלטת בית המשפט להכריז על החייב כפושט רגל מבלי לקבוע מסמרות לגבי חוסר תום הלב שלו ביצירת החובות. הנאמן פועל ברוח ההחלטה,לדעתי עשוי להציע תוכנית פרעון התואמת את צרכי החייב, כאשר אינטרס הנושה הוא נחות. האם באפשרותי לבקש מבית המשפט לאשר את חוסר תום הלב ביצירת החובות למרות החלטה קודמת שהינה סופית?
אברהם שלום,
על מנת להוכיח כי החוב נוצר בחוסר תום לב יש להגיש בקשה מתאימה לבית המשפט ביחס לשאלת חוסר תום הלב ביצירת החוב כלפי הנושה תוך הבאת ראיות תומכות בבקשה זו. ניתן גם לשקול את החרגת החוב . בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והחיוב הנטען בפנייתך מקורו בחיוב פלילי , הרי הוא נותר לאחר ההפטר / סיום הליך פש"ר / חדל"פ (בדרך כלל הרשויות מקפיאות את הליכי הגביה במהלך פשיטת רגל / חדלות פירעון) ושבות לפעול לגבייתו לא...
המשך תשובה