אני זוכה בתיק כספי לאחר שנערכה לחייב חקירת יכולת וניתנה פסיקה על גובה התשלום. התברר לי כי לחייב יכולת תשלום גבוהה מהפסיקה ולכן אני רוצה להיפגש עם הרשם ללא החייב. האם הדבר אפשרי ומקובל? תודה
מוטי שלום
אנא פנה לפורום הוצאה לפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה