אני בהליך מעל לשנה וחצי. והדיון בעניין צו הפטר חובות נדחה מדצמבר 20 עד למרץ 2022. כבר פעם שניה. למה שאשתף פעולה עם מערכת שדוחה אותך אין קץ?
ערן שלום,
יש לבחון את נסיבות הדחייה האם נעוצות בבימ"ש או בהתנהלותך בהליך, ובהתאם במידת הצורך ניתן להגיש בקשה מתאימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והרישום מקורו בהליך חדל"פ, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרי...
המשך תשובה