מה עושים עם נושים לאחר סיום הליך פש"ר והפטר חלוט שמסרבים למחוק את החובות וזה עדיין מופיע אצלם וגם מדווחים ל-BDI?
אריק שלום,
לא ברור מה כוונתך "מסרבים". ככל ומדובר בתיק הוצל"פ - יש להגיש את צו ההפטר למחלקת יישום בהוצל"פ וזו תדאג לסגור התיק.
ייתכן והדיווח לBDI הוא לא משהו עדכני אלא בעקבות עדכון ישן שהיה קיים חוב, שצפוי להימחק בחלוף המועד הקבוע בחוק.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה