היי ערב טוב, אני נכה 100% לצמיתות. קיבלתי הפטר לאלתר מהחובות שלי. יש תאונה שעברתי בשנת 2018 ויש שם סכום כסף של פיצוי ניזקי גוף. עכשיו האם אוכל לקבל את הכסף, מתי יסירו את העיקול שעשו עליו? תודה
סמדר שלום,
יש להעביר את צו ההפטר לגורם שבו הוטל עיקול, ככל וטרם נעשה כן, והוא יפעל להסיר העיקול.
לגבי קבלת הכסף - ייתכן ועלולה לעלות טענה מצד הנאמן שקופת הנשייה זכאית לחלק מהסכום, בהתאם להלכות הקבועות בעניין.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה