עקב אי תשלום פסק דין של 9600 ש"ח משנת 2002 פתחתי בשנת 2004 תיק בהוצאה לפועל. היחיד הגיש בקשה לחדלות פירעון ע"פ החוק מ-2018, והגשתי תביעת חוב ע"פ דף חשבון ההוצאה לפועל שעמד על כ 51,000 ש"ח. הנאמן הכריע את החוב לכ-17300 ש"ח בטענה של ריבית משפטית בלבד ויש לי זכות ערעור לבימ"ש מחוזי. לא ברור איך חישוב של הוצאה לפועל אינו מאושר והאם אין ריבית פיגורים על חוב שמקורו בפסק דין? ומה העלויות של ערעור לבית משפט מחוזי?
יחיאל שלום,
יש ריבית, אך לא הריבית של ההוצל"פ.
לנאמן יש סמכות להפחית הריבית שנקבעה בהוצל"פ.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה