שלום רב, האם החייב צריך לשלם את חובותיו כולל כל הריביות וההצמדות? שכ"ט עו"ד וכו'? או שמה רק את הסכום המקורי של החוב? תודה מראש
יש להוסיף הפרשי ריבית והצמדה כחוק מיום מתן צו הכינוס אולם ההכרעה הסופית תהא שמורה למנהל המיוחד שאחראי על בדיקת תביעות החוב. בגדול הריביות נמוכות מהריביות של ההוצאה לפועל או ריבית פיגורים של בנק אך יש ריביות והוצאות שכן מתווספות לחוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה