שלום רב, האם החייב צריך לשלם את חובותיו כולל כל הריביות וההצמדות? שכ"ט עו"ד וכו'? או שמה רק את הסכום המקורי של החוב? תודה מראש
יש להוסיף הפרשי ריבית והצמדה כחוק מיום מתן צו הכינוס אולם ההכרעה הסופית תהא שמורה למנהל המיוחד שאחראי על בדיקת תביעות החוב. בגדול הריביות נמוכות מהריביות של ההוצאה לפועל או ריבית פיגורים של בנק אך יש ריביות והוצאות שכן מתווספות לחוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות לפורום בנקאות. ככלל, ככל והרישום מקורו בהליך חדל"פ, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. בברכה, ...
המשך תשובה