אני לומד משפטים ובקרוב אני אמור לעבור התמחות . האם קיימת מגבלה כלשהיא לערוך התמתחות אם קיבלתי הפטר לפני חמש שנים ומאז אני מולי הליכים עומדים כאלו או אחרים? והאם מישהו מכיר פסיקה בעניין זה?
דני שלום,
כפי שהבהרתי בשיחתנו - אציע לך לוודא זאת מול הלשכה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לא ברור מה הנימוק לסירוב הקרן לשחרר לך כספים. ככל וטענת הקרן כי הכספים מעוקלים לטובת קופת הנשיה, עליך להעביר אישור נאמן / ממונה ו/או החלטת בית משפט לפיה העיקול הוסר ותהא זכאי לקבל את הכס...
המשך תשובה