שלום. אני בתהליך חדלות פרעון, מאז שנת 2021. משלם מדי חודש 2,500 במסגרת תכנית התשלומים. נשארו לי עוד 79,000 ש"ח לסיום. החוב המקורי הוא 550,000 ש"ח. נודע לי שסבתי נפטרה, אני ועוד 6 יורשים רשומים בצוואה. ויש לי חלק של 15\1 בדירה. מה יעלה בגורל הדירה?
עופר שלום,
כעיקרון, החלק שלך בירושה שייך לקופת הנשייה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הפניה מורכבת ונלאת נתונים רבים ועלייך לפנות לייעוץ משפטי פרטני. בתמצית אציין, כי במקרה של ביטול הפטר ע"י בית המשפט, הנאמנת תדרוש לקבל את חלקך בכספי הירושה (לטובת הנושים). יחד עם זאת לא ב...
המשך תשובה