הורי אבי - סבא וסבתא שלי, היו אנשים אמידים בפולין עד שנספו בשואה. אני ידוע שהיה להם בית וכן נכסים נוספים. כמובן שאלו אבדו במלחמה. השאלה היא מה הסיכוי לאתר ולהשיב אותם כעת, שנים רבות לאחר מכן?
הסיכוי תלוי בגורמים רבים, מיקום, נסיבות ההחרמה, מה קרה עם הרכוש אחר כך וכו'.
אנו מציעים בדיקת התכנות (בתשלום) ע"י עו"ד מקומי. אם תהיה מעוניין אנא צור קשר בפרטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השבת רכוש נדלן מגרמניה כבר לא אפשרית, במערב גרמניה נסתיים בשנות ה 60 ובמזרח בשנות ה 90. התהליך היה ארוך סבוך ומייגע וראשית היה צורך להמציא מסמך המוכיח בעלות על הנכס. מצטער...
המשך תשובה