עבדתי כ-13 שנים בחו"ל בזמן שהייתי עם בעלי ברילוקיישן ונפתחה לי בבנק בחו"ל קופת גמל. אנחנו כבר בארץ חמש שנים ואני רוצה למשוך את קופת הגמל אך הבנק אינו מאפשר לי. מה עליי לעשות? תודה
שלום ותודה על הפניה.הפניה רינה ברורה ובהעדר פרטים בוודאי איני יכול לייעץ. מציע לגשת לפגישת עם עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ותודה על הפניה בכל מקרה דרך הוכחה היא שונה מעט ותלויה במשתנים רבים, מקום הקניה מיקום הנכס יפויי כח וכד` אשמח להסביר בפגישת יעוץ דרך ספציפית למקרה....
המשך תשובה