עבדתי כ-13 שנים בחו"ל בזמן שהייתי עם בעלי ברילוקיישן ונפתחה לי בבנק בחו"ל קופת גמל. אנחנו כבר בארץ חמש שנים ואני רוצה למשוך את קופת הגמל אך הבנק אינו מאפשר לי. מה עליי לעשות? תודה
שלום ותודה על הפניה.הפניה רינה ברורה ובהעדר פרטים בוודאי איני יכול לייעץ. מציע לגשת לפגישת עם עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית אני משתתף בצערכם. את התכשיטים שהיו לה כראה לא ניתן לאתר. את הבית הגדול אולי יצליחו לאתר אבל זה מחקר שיהיה לא זול וסיכויי ההשבה של הנכס לא גבוהים בכלל. לשיקולכם....
המשך תשובה