בערך לפני כשנה החברה להשבת הרכוש של נספי השואה דחתה בקשה שהגנו אני ואחי לנכס של מי שהיה דוד של סבתא שלנו שנספה בשואה, בתשובה נאמר לנו שאין הוכחה חד משמעית לקשר בינינו. יש לנו כעת מסמך הקושר את אותו דוד ואת סבתא שלנו ואנחנו חושבים שניתן להוכיח באמצעותו את הקשר. יש אפשרות להגיש בקשה חוזרת?
אם אכן יש לכם הוכחה לקשר איני רואה סיבה למה לא להגיש שוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במקרים מסוימים ניתן להתנגד ולדרוש את הקרקע אבל לא בכל מקרה, תלוי בנסיבות. בכל מקרה רצוי לבדוק היטב לפני קבלת החלטה, שכן יכולים להיות פערים משמעותיים בין האופציות. מציע להגיע ליעוץ בעניין....
המשך תשובה