שלום לך, אני חושבת שאני צריכה להגיש בקשה לצו ירושה בארה"ב אבל לפני כן לאתר נכסים כמו חשבונות או נדל"ן - קרוב משפחה נפטר לפני מספר חודשים הוא גר באריזונה ואף אחד לא היה בקשר איתו. האם אפשר לפעול מהארץ לצורך איתור והשבת הנכסים או שצריך לנסוע לארה"ב?
ניתן לפעול מהארץ אבל חייבים נציג מקומי אשמח לסייע באיתור נציג מתאים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לענות על שאלה כל כך כללית מבלי לעיין במסמכים ולברר את כל העובדות. מעבר לכך מציע להפנות לפורום מקרקעין. בהצלחה! ...
המשך תשובה