השבת הערך הכספי הריאלי של רכוש אשר נמכר לצורך עליה לישראל בשנת 1936 של אימי וסבי וסבתי. הם אולצו להחליף את הזהב שהיה רכושם לנייר בגלל היותם יהודים והשטרות אשר ברשותי לא היו שווים את הנייר בהגיעם ארצה חסרי כל. פשוט גזל בחסות הממשלה הפולנית של אז אשר התעמרה ביהודים באנטישמיות מוחלטת.
אכן אי צדק משווע וגזל בחסות הממשלה אך לצערי איני מכיר דרך בה ניתן יהיה כיום לתקן עוול זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ניתן לאתר את הרכוש בכל מדינה באופן שונה ויהיה צורך בחקירה מקיפה ולא זולה. על אחת כמה וכמה כשסיכויי ההשבה דלים מאד אם בכל זאת זה מעניין, תקבעי פגישה ליעוץ ראשוני ללא תשלום...
המשך תשובה