הי שמי דודו ואני בן 55, אמי עלתה מהונגריה ויש לה שם בית שרשום על שמה וכנראה שנלקח על ידי המדינה כיוון שלא תבעה את בעלותה עליו. רציתי לדעת אם טרם השבת הרכוש אני צריך למצוא לבד את הנכס ולברר את שוויו או שזה קורה בתהליך עצמו?
לאתר את הנכס חייבים, אחרת מה תבקש להשיב? השווי לא רלוונטי להשבה
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום כל מועדי התביעות להשבת רכוש מגרמניה כבר חלפו. ניתן לאתר מה היה הרכוש אבל לא ניתן לתבוע השבה /פיצויי. אם בכל זאת מעונינים לאתר נא ליצור קשר...
המשך תשובה