הי שמי דודו ואני בן 55, אמי עלתה מהונגריה ויש לה שם בית שרשום על שמה וכנראה שנלקח על ידי המדינה כיוון שלא תבעה את בעלותה עליו. רציתי לדעת אם טרם השבת הרכוש אני צריך למצוא לבד את הנכס ולברר את שוויו או שזה קורה בתהליך עצמו?
לאתר את הנכס חייבים, אחרת מה תבקש להשיב? השווי לא רלוונטי להשבה
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
באתר החברה יש לינק להגשת בקשה , הכוללת את הפרטים הנדרשים קשה בשלב זה לדעת מה הרכוש אם תוכיח זהות הם ימסרו לך את המידע. פירוט רחב יותר רק בפגישת יעוץ....
המשך תשובה