לאחר פטירת אבי גיליתי כי נכס בארה"ב נרשם על שם דוד רחוק, ללא הסכמתי וללא צו ירושה רשמי, וכעת אני מתקשה לממש את זכויותיי מול הרשויות המקומיות שם. מה האפשרויות החוקיות להשבת הנכס?
יש לבדוק על שם מי היה הנכס קודם, ואיך נעשתה ההעברה. מציע לפנות לעו"ד מקומי. בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, קבלת הנכס אינה ארוע מס ואינה מחייבת במס. מכירת הנכס ככל שתבקשו למכור ובאופן עקרוני לא אמורה להיות בעיה למכור, היא ארוע מס המחוייב על פי סוג הנכס וכיו"ב. ...
המשך תשובה