אמא של חבר נפטרה לאחר שנתיים מימשו את הצוואה ולאחר 4 שנים (סה"כ 6 שנים מהפטירה) חברת הגמלאות טענה שהעבירה חודש אחרי אחרי הפטירה תגמול ומבקשת להשיבו. האם יש חובה להחזיר?על מי החובה? האם אין התישנות של 3 שנים? ממתי מרוץ הזמן מתחיל מרגע צוואה או רגע פטירה?
לא יכול לענות ספציפית כי הנתונים לא ברורים, ההתיישנות בד"כ 7 שנים ,ובד"כ מי שקיבל כספי שלא מגיעים לו עליו להחזירם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האפשרויות תלויות במצב המשפטי שניתן להעריך רק על סמך ראיות . על פניו המקרה דורש יעוץ פרטני, מוזמן לקבוע יעוץ ראשוני ללא עלות. ...
המשך תשובה