הקרן להשבת רכוש של נספי השואה איתרה חשבונות שהיו שייכים לדודה של סבא שלי ז"ל, ויצרה איתנו קשר. השלב הראשון שצריך - הגשת בקשה לקבלת צו ירושה. איך עושים את זה? תודה ירמי
תוכן הבקשה ואף דרך הגשתה והפורום הנאות משתנים ממקרה למקרה. אשמח אם תגיע לקבלת יעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה כללית מדי, רשלנות תלויה בהסכם לדעתי לא. התהליך כל הנושא של הוכחת ירושה מאחוריכם אז כנראה לא את כולו תצטרכו לעבור שוב. אוכל לנסות להמליץ מה אפשר לעשות רק אם אדע את כל העובדות....
המשך תשובה