לסבתי חשבונות בנק ודירת שני חדרים בספרד שממנה היגרה לארץ. רציתי לדעת האם בתהליך השבת רכוש אצטרך לטוס למדינה הזאת או שיש לי יכולת לארגן את כל העניין מישראל? (את הדירה אני רוצה למכור מכיוון שאין לי עניין בבעלות עליה ובתחזוקה שלה).
בדרך כלל אין צורך בהגעה / נוכחות פיזית במקום בו מצויים הנכסים. התחליף לכך הוא מתן יפוי כח לעו"ד מקומי שיטפל עבורכם בענייין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב כן זהו ההליך המקובל, יש להצהיר על קבלת הנכס לפני קבלה בפועל. באופן כללי, לאחר שכל היורשים ימציאו כתבי קבלה ושחרור יוחזר הנכס. לפעמים יש הסתיגויות ספציפיות לכל מקרה....
המשך תשובה