שלום, סבא רבא של אשתי, מר אברהם ארתור אפלט נמלט מגרמניה ב1933 הוא היה בנקאי מצליח בעל נכסים בעיר, כיצד ניתן לברר על נכסיו, תודה
שלום כל מועדי התביעות להשבת רכוש מגרמניה כבר חלפו. ניתן לאתר מה היה הרכוש אבל לא ניתן לתבוע השבה /פיצויי.
אם בכל זאת מעונינים לאתר נא ליצור קשר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית רוב הבנינים בפולין לא היו מחולקים לדירות מבחינת הבעלות , כלומר היה בעלים אחד לכל הבניין לכן הסבירות שהיתה דירה בבעלות , נמוכה מאד. שנית ניתן לבצע חירה כזו אולם יש לה עלויות לא קטנות, שכנראה לא י...
המשך תשובה