שלום, קניתי דירה במחיר למשתכן (לפי הנוהל הישן), קיבלתי אותה ב 2013 ולפי החוזה אסור לי למכור אותה 5 שנים ואם אני מוכר צריך לשלם 75000 ש"ח קנס למשרד השיכון. פניתי למשרד השיכון במטרה לשלם את הקנס ושיתנו לי מכתב אישור שאני יכול למכור את הדירה (הקבלן לא רשם אותה עדיין בטאבו והקנייה מכירה חייבת להתבצע דרך הקבלן) משרד השיכון מסרב לתת לי מכתב לקבלן שייאפשר לי למכור את הדירה ואומר שעליי להמתין 5 שנים. מה אני יכול לעשות?
עליך לנהוג בהתאם להסכם רכישת הדירה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תיאלצו לשלם מס רכישה במידה ולא תמכרו את הדירה הראשונה. על פניו מבחינת משרד הבינוי והשיכון, לא ניתן להעביר את הדירה אלא למכור. צריך לקבל קצת יותר פרטים על מנת שאוכל להסביר לכם כיצד לפעול...
המשך תשובה