שלום רב, זכיתי לפני כשבוע במחיר למשתכן, אך מלפני כחצי שנה חתמתי על חוזה דירה מקבלן, ומועד האכלוס לדירה יהיה רק בעוד שנתיים, האם ביטול החוזה מול הקבלן, יאפשר לי לממש את זכאותי בזכיה? האם עצם ביטול החוזה מול הקבלן יחזיר אותי לזכאותי, היות וזה נחשב שאין ברשותי חלק מדירה ב6 שנים אחרונות, ושאין לי כבר זכויות על דירה בשלבי בניה? תודה
.jpg)
מזל טוב דן.
אכן לפי מה שכתבת ביטול ההסכם מול הקבלן יאפשר לך לממש את זכאותך לרכוש את הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל שיש ברשותכם קרקע שניתן לקבל עבורה היתר לבניה - אתם לא זכאים. יחד עם זאת ככל שתמכרו את הקרקע אתם תהיו זכאים. כלומר בניגוד לרכישת דירה לדוגמה, אין תנאי שלא היתה צריכה להיות ברשותכם קרקע משך 3 השני...
המשך תשובה