שלום, רכשנו דירת שבס בקבוצת רכישה ולאחר מכן עלינו בהגרלה של המחיר למשתכן. יש לציין שעדיין לא התקבלו היתרי בנייה. השאלה האם זה נחשב לנו שקיימת לנו דירה בבעלותנו? תודה.
.jpg)
יש לבחון את הנושא לגופו - מה המצב הבקשה, מה סיכויי קבלת ההיתר, האם ניתן לבטל את עסקת הרכישה וכו. לפיכך על מנת שאוכל לתת מענה יש להעביר פרטים נוספים. אגב, מתי מועד החתימה? האם היה כנס?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בשורה התחתונה התשובה היא כן - זכאות היא במועמד החתימה. יש פרוצדורה מול משרד הבינוי והשיכון שיש לפעול באמצעותה על מנת להעביר את הדירה על שמך. אכן יש תצהיר וכתב התחייבות שיש לחתום עליהם. ...
המשך תשובה