שלום, קנינו בית במחיר מטרה, קיבלנו מפתח לפני מספר חודשים. האם מותר לנו למכור את הבית לפני תום ה5 שנים? יש וועדת חריגים? תודה רבה
.jpg)
יש ועדת חריגים במשרד הבינוי והשיכון שניתן לפנות אליהם. במקרים דומים שמשרדנו ייצג רוכשים מול הועדה קיבלנו אישור. יש לבחון גם למי מעוניינים למכור את הדירה - האם אחד הרוכשים או לשוק החופשי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תלוי באיזה פרויקט מדובר אולם הכלל הוא שאין אפליה בשיווק במסגרת תוכנית מחיר למשתכן ולכן התשובה היא ככלל - לא (על אף שיש דוגמאות שכן.) הצורך הליווי הוא לאו דווקא להשיג תנאים משופרים אלא ללוות אותך לאור...
המשך תשובה