הי ליאור, קיבלנו מפתחות לדירה במסגרת מחיר מטרה שמשפרי דיור וכעת עומדת לחלוף לה שנה ולפי כתב ההתחייבטת שחתמנו עליו התחייבנו למכור את דירתנו הנוכחית כעבור 12 חודש מקבלת מפתחות בדירת מחיר מטרה. האם ניתן לעשות העברה ללא תמורה לקרוב ולעמוד בתנאי משרד בשיכון כמשפרי דיור? תודה.
.jpg)
אין שום בעיה להעביר את הדירה ללא תמורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תיאלצו לשלם מס רכישה במידה ולא תמכרו את הדירה הראשונה. על פניו מבחינת משרד הבינוי והשיכון, לא ניתן להעביר את הדירה אלא למכור. צריך לקבל קצת יותר פרטים על מנת שאוכל להסביר לכם כיצד לפעול...
המשך תשובה