שלום רב, רציתי לשאול האם ניתן להנפיק תעודת זכאות לרכישת אם לא היה זכויות בדירה ב 6 שנים אחרונות. למה הכוונה זכויות בדירה? מאיזה חלק זה נחשב לצורך האי זכאות? אם למשל היה לי רבע דירה או חמישית או עשירית דירה שירשתי-הרי אין סיכוי שזה מונע ממני לקחת חלק במחיר למשתכן, לא?
.jpg)
עד שליש דירה כולל - אתה זכאי
ובשלוש השנים האחרונות לא 6
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
התצהיר הוא חלק ממסמכי ההסכם בו אתה מתחייב לא למכור את הדירה במהלך תקופת ההגבלה ושאתה זכאי (חסר/משפר דיור). אמליץ שתיקח עו"ד מטעמך שאתה חותם על העסקה הגדולה ביותר בחיים ושהוא יסביר לך מה המשמעות של כל ...
המשך תשובה