שלום, אני מופיע כרווק במשרד האוכלוסין והם נתנו לי זכאות רק במשתכן צעיר. התחתנתי בחו"ל השאלה היא האם עכשיו אני זכאי לזכאות למחיר משתכן האם אני צריך לשנות סטטוס או רק חתימת טופס ידועים בציבור?
.jpg)
מבחינת משרד הבינוי והשיכון עליך לשנות את הסטטוס. ניתן לבחון את המקרה לגופו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לטעמי אין שום בעיה. יחד עם זאת חשוב לי לציין שמשיחה עם המחלקה המשפטית של משרד הבינוי והשיכון לטענתם רק מכירה נחשבת. מצד שני קשה לי לראות איך הם ידעו או מה הם יעשו ככל ובוצעה העברה ללא תמורה. ...
המשך תשובה