התגרשתי וזכיתי במחיר מטרה. אין לי את ההון לרכוש דירה. הגרוש שלי רוצה להעביר לי סכום גדול של כסף לתשלום עבור הדירה בכדי שיהיה נכס לילדים שלנו. האם זה אפשרי?
.jpg)
יש לבדוק זאת מול הבנק. מבחינת משרד הבינוי והשיכון לא אמורה להיות בעיה כמובן שהנחה שאתם לא מנהלים משק בית משותף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מי שיש לו שליש מהזכויות בדירה, לא יאבד את זכאותו. יחד עם זאת נתקלתי במקרים שבוטלה זכאותו של זוכה אשר היו לו שלושה שלישים בדירות נפרדות. ביחס לשאלה השניה גם אם בני הזוג אינם נשואים עלולה להיווצר בעיה. ...
המשך תשובה