שלום ליאור, לפני החתונה: אשתי (אז עוד לא אשתי) זכתה במחיר למשתכן. אני בעל 50% דירה. בגלל שהתחתנו: האם זכייתה של אשתי בסיכון? הרי בזמן הזכייה היא עמדה בתנאי הפרויקט (ללא נכסים כלל). האם עליה לדווח למישהו על שינוי הסטטוס? קרי, נשואה למישהו שיש בבעלותו 50% דירה? תודה מראש
.jpg)
יש סיכון משמעותי לזכאות. יש לפנות לשיחת יעוץ בדחיפות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לפנות לחברה באמצעותה הוצאתם את אישור הזכאות, ולבקש לגרוע את זכייתו של אחד מבני הזוג. חשוב לוודא שזו הדרך הנכונה היות ונהלי משרד הבינוי והשיכון משתנים מעת לעת. ...
המשך תשובה