שלום רב, זכינו במחיר למשתכן לפני 4 שנים אך לצערינו עדין אין היתר בניה לפרויקט מברורים שעשינו מול העירה ועוד ... העיקוב הוא אצל הקבלן שלא מגיש מסמכים ועובד לאט ... האם יש מה לעשות מול הקבלן חוקית? אשמח למידע בנושא תודה רבה.
.jpg)
בעיה - יש בעיה משפטית לפעול מול החברה. לרוב במקרים כאלו אנו פונים לתקשורת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי דניאלה, עליך לפנות למשרד העוסק בתחום. מניסיון, יש לקחת בחשבון שמדובר בהפרה של ההסכם ויכול להיות שתיאלצו לשלם את הפיצוי המוסכם (2%). יחד עם זאת ניתן לבקש להפחית את הפיצוי. ...
המשך תשובה