גרושתי זכתה במחיר למשתכן לפני כמה שנים כרווקה מעל גיל 35, לפני שנה כבר עברה את כל הבירוקרטיה (בחירה דירה, משכנתא (אני חתום כערב משלם ללא זכויות), חוזה והכל) וכרגע היא מחכה לאיכלוס, לימים החלטנו לחזור ואנחנו אמורים להתחתן בקרוב, האם אמורה להיות בעיה עם זה?
.jpg)
לפי הפרטים שמסרתם ואם לקחתם משכנתא אז ניכר שלא תהיה בעיה. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כלל, אין מניעה לזכאות גם לתושב חוץ. מה שעליך לעשות הוא פשוט להגיש בקשה לתעודת זכאות וייבחנו את המצב שלך. ככל שיוחלט שתהיה זכאי אז תקבל את תעודת הזכאות....
המשך תשובה