למרות ששלחתי בקשה בכתב לא לשלוח אלי דואר, וכך גם מצוין בבנק, נשלחו אלי מספר מכתבים אשר בראשם מצוין "לא לשלוח" עם פירוט כל החשבונות והחסכונות שלי לכתובת שאינה נכונה יותר משלוש שנים (אני חי בחו"ל). יצרתי קשר עם הבנק והם דוחים אותי כבר יותר משלושה שבועות. אחד המכתבים הגיע פתוח במקרה לבן משפחה שלא אמור היה לדעת את פרטי ותוכן החשבון שלי. איך לדעתכם עלי להתנהל? בתודה מראש.
שלום
ראשית יש לפנות לבנק במכתב רשום עם הוראות מפורשות.
שנית-תביעה נ' הבנק היא הליך יקר שלא בטח כדאי במקרה זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רוזנר ושות, משרד עו״ד
053-7105230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר