שלום, בשנת 98' רכשנו נכס באריאל. בשנת 2008 הנכס נמכר. במשרד השיכון רשום שהנכס בבעלות בן זוגי דאז. איך ניתן להוכיח שאין בעלות על הנכס? תודה

ראשית כדי לבדוק מי טיפל בכם במכירה ולוודא מדוע הטיפול לא הסתיים. שנית, ניתן להביא הוכחה מרשות המיסים (בהנחה שיש דיווח מסודר על העסקה), אפשר להביא הוכחה מהעירייה/מועצה מקומית וכו'. ניתן להביא תצהיר מהקונה, התעק הסכם וכו'.
נשמח לסייע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. נכון להיום חוק רישום בתים משותפים טרם חול ביהודה ושומרון ולכן לא ניתן לרשום. הדרך היחידה להתמודד היא חוזית, ניתן לרשום בהסכמים בין הדיירים את הבעלויות השונות על החלקים המשותפים. ...
המשך תשובה