שלום, האם יש צורך בתשלום אגרת בניה על פרגולה בגודל 12 מ' ביישוב אלפי מנשה? מדובר על פרגולה שנבנתה ואושרה בשנת 2016 וכעת בגלל שמקורה בסנטף דורשים שאשלם אגרת בניה. (יחד עם תוספת בניה חדשה שמבצעת כעת). תודה רבה

מרגע שבו הפרגולה מכוסה היא חייבת לפי דיני הארנונה בתשלום. אם יש תוספת בניה, אכן יכולה המועצה לחייב באותה הזדמנות אגרות בניה גם על הפרגולה המכוסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ניר. על מנת לענות לך באופן מוחלט על השאלה, כמובן שיש צורך לראות את ההסכם עליו חתמת עם הקבלן, ולוודא שלא מדובר בעסקה של `שירתי בניה`, להבדיל מעסקת רכישה מקבלן, עליה חל כמבן חוק המכר. יש לב...
המשך תשובה