שכן לבניין חתם לי על היתר לבנייה על גג משותף. כעת, מספר שנים לאחר השלמת הבנייה, דורש הוא תשלומי איזון. האם קיימת חובה כלשהי של תשלומי איזון ביהודה ושומרון, בעוד הנושא של ניצול יתר של זכויות בנייה, אינו רלוונטי ע"פ חוקי הבנייה במקום. תודה.

לא ברור מכח מה נדרש תשלומי איזון. לרוב בבניה רוויה, יש הסכם שיתוף. אוכל לענות על השאלה אם אקבל יותר מיידע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רינה שלום. כן, קיימים מספר לשכות של משרד המשפטים בהם מנוהלות מקרקעין ביהודה ושומרון (קרקעות פרטיות). הידועה מעולם היא הלשכה באריאל, אבל ניתן לראות באתר של משרד המשפטים כי קיימות לשכות נוספות. ועם ז...
המשך תשובה