שכן לבניין חתם לי על היתר לבנייה על גג משותף. כעת, מספר שנים לאחר השלמת הבנייה, דורש הוא תשלומי איזון. האם קיימת חובה כלשהי של תשלומי איזון ביהודה ושומרון, בעוד הנושא של ניצול יתר של זכויות בנייה, אינו רלוונטי ע"פ חוקי הבנייה במקום. תודה.

לא ברור מכח מה נדרש תשלומי איזון. לרוב בבניה רוויה, יש הסכם שיתוף. אוכל לענות על השאלה אם אקבל יותר מיידע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבחון האם הנכס כבר רשום או לא. אם הנכס רשום, זה יחסית פשוט. ברוב המקרים הנכס אינו רשום ו/או אינו מזוהה, וזה מצריך מיומנות רבה של רישום ראשון. דבר איתי ואנסה לעזור או לייעץ...
המשך תשובה